Novosti
31.07.2020.

Nekoliko ideja za organizovanje vaše kućne kancelarije

Budući da se koncept poslovanja menja, kancelarija se uveliko premešta iz firme u kuću, a to nam omogućava da svoj radni prostor uredimo po svojoj meri i po svom ukusu. Sada možemo spojiti praktično i lepo i priuštiti sebi ambijent koji čini da se osećamo prijatno, opušteno i produktivno.
Naša ponuda kancelarijskog materijala nudi mnoštvo ideja kako možete da napravite radni prostor u kome zaista  rado provodite vreme. Asortiman koji predlažemo sam po sebi budi kreativnost u svakom od nas.

Niste sigurni odakle da počnete, evo par saveta:
Pre svega, očistite svoj radni prostor. Da li Vam, zaista, treba kutija od cipela puna olovaka, flomastera!?
Da li ovi marker, zaista, i pišu? Da li su svi ti papiri, zaista, potrebni?
Kada ste raščistili, ono što je ostalo treba sada rasporediti…
Dodajte police u vaš radni proctor jer to je najlaksi način da odložite sve papire i dokumentaiI da uvek znate gde se nalaze.

Kod nas možete naći široku paletu boja tako da možete odabrati savršenu kombinaciju koja će odgovarati vašoj temi dekora.Kod nas možete naći široku paletu boja tako da možete odabrati savršenu kombinaciju koja će odgovarati vašoj temi dekora.

Tražite način da organizujete svoje datoteke i sitnice... bez trošenja bogatstva na kartotečne ormare!?
I tu Vam možemo pomoći.
Atraktivan set polica za format A4+ sa 6 fioka: 3 fioke za dokumenta i 3 za sitni kancelarijski pribor.
 

Tražite način da organizujete olovke sa radnog stola?
Idealno rešenje je čaša za olovke modernog dizajna i širokog spektra boja.
 

Kablovi na sve strane?
Ne dozvolite da Vam  kablovi prave nered u radnom okruženju.
Lako možete kablove dovesti u red, sa ovim organizacionim trikom!

Ukoliko imate prostora, možete nabaviti neku od zidnih tabli koje će Vam pomoći  da organizujete svoj dan , zapišete svoje ideje ili jednostavno ostavite poruke.
 

Trenutno nema komentara